Artykuł sponsorowany

Sprawdzone pomysły na prezenty dla pracowników i kontrahentów

Sprawdzone pomysły na prezenty dla pracowników i kontrahentów

Wręczanie pracownikom i kontrahentom prezentów pomaga w utrzymaniu dobrych relacji, zacieśniania je i kreuje pozytywny wizerunek twojej firmy. Przedsiębiorstwa coraz częściej ofiarowują upominki w postaci gadżetów reklamowych. To nie tylko miły gest, który wywoła uśmiech obdarowanej osoby, ale też dobre narzędzie marketingowe. Co można ofiarować pracownikom i kontrahentom? Podpowiadamy.

Drobna elektronika

Uniwersalnym prezentem, który będzie użyteczny zarówno dla twojego pracownika, jak i kontrahenta, jest drobna elektronika. Mowa tutaj o USB z grawerem, powerbanku z nadrukiem, głośnikach, czy słuchawkach. Takie gadżety reklamowe dla firm z nadrukiem są chętnie używane przez obdarowaną osobę, utwierdzając ją w przekonaniu, że twoja firma dba o jej potrzeby. Kiedy będzie używała ona na przykład USB z grawerem twojej marki, nieświadomie będzie skutecznie reklamowała twoje usługi i produkty.

Przeczytaj również: Poduszka z nadrukiem – trafiony prezent dla każdego śpiocha

Komplety piśmiennicze

Wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe w postaci artykułów piśmienniczych są dobrym pomysłem na prezent. Notatniki, długopisy czy zestawy akcesoriów umożliwiają zapisywanie terminów spotkań, a co za tym idzie zapanowanie nad swoimi obowiązkami. Są to jedne z najczęściej wybieranych upominków reklamowych, ponieważ pracownicy i kontrahenci chętnie z nich korzystają, jednocześnie promując firmę.

Przeczytaj również: Kalendarze jako uniwersalne gadżety reklamowe

Bidony, kubki i termosy

Kubek to zawsze dobry pomysł na prezent. Jednak aby był chętnie wykorzystywany przez obdarowaną osobę, należy zadbać o to, aby był wykonany starannie i miał estetyczną szatę graficzną. Wiele firm używa kubków czy termosów z nadrukiem w swojej strategii marketingowej. To świetny pomysł na prezent na każdą okazję — Wigilię, urodziny czy jubileusz firmy. Jeżeli trafisz w gust swojego kontrahenta, ten chętnie będzie korzystał z kubka, promując twoją firmę.

Przeczytaj również: Czym cechuje się haft komputerowy naszywkowy?

Torby i breloki

Jako drobny podarunek ofiarowany bez szczególnej okazji świetnie sprawdzą się torby lub breloki. Najlepiej postawić na pojemne torby o neutralnej kolorystyce. Z kolei breloki ułatwiają znalezienie kluczy. Oba te dodatki ze względu na swoją funkcjonalność, są wykorzystywane codziennie, dlatego zwiększają efekty reklamowe firmy.

Wybierając prezent dla pracowników lub kontrahentów, warto zainwestować w produkty wysokiej jakości i użyteczne akcesoria. Ważna jest też ich estetyka, która nie tylko wzbudza pozytywne emocje, ale też sprzyja regularnemu korzystaniu z nich. Personalizowane gadżety oferuje firma sklep z artykułami papierniczymi online BiuroDrukSerwis. Jej szeroka oferta produktowa i bogate portfolio z pewnością pomogą Ci wybrać odpowiedni produkt dla twojej firmy.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.