Artykuł sponsorowany

Nadruk reklamowy – jak go zaprojektować, aby wyróżnić się z tłumu

Nadruk reklamowy – jak go zaprojektować, aby wyróżnić się z tłumu

Chcesz zamówić gadżety reklamowe z Twoim nadrukiem? Zastanawiasz się, jak przygotować projekt, który się wyróżni? Zapraszamy do lektury naszego artykułu.

Jak zaprojektować dobry nadruk reklamowy i wyróżnić się z tłumu?

Gadżety z nadrukami reklamowymi cieszą się dużą popularnością. To niezwykle skuteczna forma promocji. Aby podarowany przez Ciebie upominek nie wylądował w śmietniku, warto pomyśleć nie tylko o praktycznym zastosowaniu gadżetu, ale i o jego wyglądzie. To, jak będzie prezentować się wybrany przez Ciebie nadruk, jest istotną kwestią. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak zaprojektować dobry nadruk reklamowy, żeby wyróżnić się z tłumu.

Wymiar i kolor

Chcesz zamówić gadżety reklamowe z firmowym logo, a może z innym nadrukiem? Zanim skontaktujesz się z firmą realizującą tego typu zamówienia, dokładnie przemyśl, jak ma prezentować się produkt. Niezbędny zatem będzie dobrze opracowany projekt. Jeśli chcesz, aby logo prezentowało się elegancko i estetycznie na różnego rodzaju gadżetach (i małych, i dużych), pamiętaj o odpowiednich wymiarach nadruku! Powinien on być idealnie dopasowany do powierzchni nadruku gadżetu. Dzięki temu niezależnie od rozmiaru gadżetu reklamowego logo lub grafika będą wyraźne – na torbie bawełnianej, a nawet na długopisie czy na zapalniczce. Równie istotny jest kolor nadruku – zwróć uwagę, aby pasował do kolorystyki gadżetów reklamowych. Barwy powinny być dobrze widoczne i kontrastujące z podłożem. Współpraca z zaufanymi specjalistami to połowa sukcesu – dobra firma pomoże Ci w doborze technik nadruku, które będą pasowały do wybranego przez Ciebie surowca. Takie wsparcie oferuje klientom m.in. drukarnia Nadruki Reklamowe specjalizująca się w nanoszeniu nadruków na upominkach reklamowych.

Poprawny zapis to podstawa!

Zanim uznasz swoje dzieło za skończone, nie zapomnij o poprawnym zapisaniu Twojego projektu. Bez tej czynności graficy pracujący w drukarni nie będą mogli poprawnie nanieść nadruku na gadżety reklamowe. A to wydłuży czas realizacji zlecenia. Przekształć czcionki w krzywe, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że projekt, który przygotowałeś, wyświetli się w takiej samej postaci na innym komputerze. Kolory wykorzystane do projektu nadruku reklamowego podaj w palecie PANTONE. Wykorzystałeś paletę RGB, a może CMYK? Sprawdź bibliotekę palet kolorów, dzięki czemu łatwo zamienisz je na wspomniane wcześniej PANTONE. Samodzielne wykonanie projektu zdecydowanie Cię przerasta i czujesz, że sobie nie poradzisz? Wówczas skorzystaj ze wsparcia grafika, który po konsultacji wykona projekt zgodny z Twoimi założeniami. Tylko stosowanie się do ogólnie przyjętych zasad usprawni realizację Twoich gadżetów! Zamówione przez Ciebie torby reklamowe z nadrukiem, koszulki czy balony będą prezentowały się elegancko, na czym Ci z pewnością zależy.

Zaskocz klientów i wyróżnij się z tłumu!

W obecnych czasach coraz więcej firm zamawia gadżety reklamowe. Warto zatem zaprojektować niebanalny nadruk, który będzie prezentować się wyraźnie i elegancko na upominkach. Tylko w ten sposób wyróżnisz się z tłumu i zbudujesz pozytywne skojarzenia ze swoją marką. Postaw na praktyczne i estetyczne prezenty, które ucieszą każdego. Sugerujemy, aby Twój nadruk był dopasowany do grona odbiorców – inny napis czy grafika przypadnie do gustu nastolatkom, a coś zupełnie innego przyciągnie wzrok starszych osób. Jeśli chcesz, aby obdarowane osoby chętnie wykorzystywały Twój upominek, postaw na subtelne znakowanie. Ludzie nie przepadają za nieestetycznymi gadżetami promocyjnymi, które na pierwszym planie mają duże logo lub firmowy napis. Mniej znaczy więcej, a dzięki temu osiągniesz równie elegancki efekt.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.