Artykuł sponsorowany

Jak umieścić nadruki na koszulkach firmowych?

Jak umieścić nadruki na koszulkach firmowych?

Koszulki z logo firmy to obecnie praktycznie standardowy strój większości pracowników supermarketów, restauracji itp. Pozwalają one w łatwy sposób zareklamować firmę lub jej produkty, jak również ułatwić identyfikację pracowników firmy. Nie każdy jednak wie, w jaki sposób i przy pomocy jakich technik umieszcza się nadruki na koszulkach firmowych. Jeśli interesuje Cię temat, zapraszamy do lektury.

Techniki wykorzystywane w przypadku nadruków na koszulkach

Nadruki na koszulkach firmowych mogą obejmować m.in.: logo firmy, jej nazwę, hasło reklamowe związane z daną firmą itp. Dosyć często nadruki tego rodzaju wykonuje się metodą sitodruku, która polega na przeciskaniu farby przez specjalne matryce. Sitodruk na koszulkach sprawdzi się doskonale zarówno w przypadku druku kilkunastu sztuk koszulek, jak również w przypadku potrzeby zadrukowania dużej liczby egzemplarzy. Jest tak, ponieważ w przypadku sitodruku mamy gwarancję powtarzalności, co oznacza, że każdy produkt będzie wyglądał tak samo.  Wykonane tą metodą koszulki firmowe będzie można długo nosić z racji tego, że nadruk taki nie ulegnie uszkodzeniu nawet podczas wielokrotnego prania.

Przeczytaj również: Różnice między haftem a nadrukiem

Innym rodzajem techniki polecanej w przypadku koszulek reklamowych jest druk solwentowy. Jest on szczególnie warty uwagi w przypadku zapotrzebowania na odzież reklamową używaną w trudnych warunkach. Polega on na naniesieniu grafiki na materiały o niskiej przyczepności. Często stosuje się go na odzieży sportowej wykonanej z poliestru, ale nie tylko. Nadaje się on bowiem także do obrandowania odzieży roboczej czy służbowej, która narażona będzie na częsty kontakt z wodą czy promieniowaniem UV, ponieważ jest odporny na ścieranie i niekorzystne warunki atmosferyczne.

Przeczytaj również: Charakterystyka nadruków na strojach dla drużyn sportowych

Gdzie można zlecić wykonanie nadruków na koszulkach firmowych?

Nadruki na koszulkach firmowych wykonuje wiele drukarni, w tym drukarnia sitodrukowa Sprint z Krakowa. Aby złożyć zlecenie, nie trzeba dysponować gotowym projektem nadruku, gdyż drukarnie takie, oprócz naniesienia nadruku na koszulkach, wykonują również ich projekty według wytycznych klienta. Z tego względu złożenie zlecenia na obrandowanie koszulek firmowych jest wyjątkowo proste i nieskomplikowane i wymaga jedynie kontaktu mailowego lub telefonicznego z wybraną drukarnią.

Przeczytaj również: Jak przebiega proces sitodruku?

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.