Artykuł sponsorowany

Innowacyjna telekomunikacja – czym się charakteryzuje?

Innowacyjna telekomunikacja – czym się charakteryzuje?

Innowacyjna telekomunikacja to połączenie niewielkich kosztów utrzymania podobnych usług z najwyższą skutecznością i profesjonalnym przebiegiem wykonywanych połączeń. W firmach, których działalność opiera się m.in. na bezpośredniej rozmowie z klientem, stosuje się bowiem rozwiązania ułatwiające taki kontakt. Na czym dokładnie polegają wspomniane „innowacje”?

Jedną z pierwszych czynności, jakie wykonuje się przed wdrożeniem opisanych rozwiązań jest audyt – ocenia się tutaj dotychczasowe metody prowadzenia działalności oraz ich stosunek do ponoszonych już kosztów. Firmy zajmujące się kompleksowym doradztwem w zakresie usług telekomunikacyjnych analizują również obecne potrzeby przedsiębiorstwa, a także kierunek dalszego rozwoju. Wspomniani specjaliści występują też w roli negocjatora oraz „wywalczają” najlepsze warunki współpracy dla reprezentowanej komórki i proponują inne „innowacje”.

Polecane rozwiązania z zakresu innowacyjnej telekomunikacji 

Spośród technologii, które cieszą się dużą popularnością w ostatnim czasie, wyróżniają się np. różnorodne „boty” – ich celem jest zastąpienie człowieka w innowacyjnej telekomunikacji. To technologia polegająca na kontakcie z klientem za pomocą interaktywnego oprogramowania: sztuczna inteligencja (AI) rozumie swojego rozmówcę i proponuje dostępne rozwiązania na opisany problem. Rozpoznanie może mieć głosowy przebieg (dzięki napisanym już, możliwym scenariuszom) lub za pomocą analizy „klikanych” klawiszy („jeżeli chcesz „x”, wybierz „1”).

Co ciekawe, opisywane rozwiązanie kolekcjonuje również dane pozyskane w trakcie rozmowy (za zgodą drugiej strony), pozwalające na dalszy rozwój „bota” czy też „IVR” (ang. Interactive Voice Response, czyli nagrana, interaktywna odpowiedź głosowa) i samej firmy. Innowacyjna telekomunikacja obejmuje także outsourcing – zlecanie zewnętrznym podmiotom niektórych czynności związanych z kontaktem z klientem. Jak tłumaczą specjaliści z firmy MOLL TELECOM SERVICE, do podobnych działań należy np. zatrudnienie odrębnego „Help Desku”.

Innowacyjna telekomunikacja – szybciej, lepiej, efektywniej 

Skuteczność scharakteryzowanych „botów” wynosi niespełna 100%, co nierzadko przewyższa efekty rozmów z „realnym” pracownikiem. Nagrane komunikaty i zaprogramowane działania są pozbawione emocji, które mogą towarzyszyć człowiekowi, a jednocześnie wykazują się całkowitym zrozumieniem jego natury. Zdecydowaną zaletą wspomnianego wcześniej „Help Desku” jest z kolei natychmiastowy kontakt z działem informatycznym o wyspecjalizowanym podejściu do podobnych problemów.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.