Innowacyjna telekomunikacja – czym się charakteryzuje?
Innowacyjna telekomunikacja to połączenie niewielkich kosztów utrzymania podobnych usług z najwyższą skutecznością i profesjonalnym przebiegiem wykonywanych połączeń. W firmach, których działalność opiera się m.in. na bezpośredniej rozmowie z klientem, stosuje się bowiem rozwiązania ułatwiające taki kontakt. Na czym dokładnie polegają wspomniane „innowacje”?
Jedną z pierwszych czynności, jakie wykonuje się przed wdrożeniem opisanych rozwiązań jest audyt – ocenia się tutaj dotychczasowe metody prowadzenia działalności oraz ich stosunek do ponoszonych już kosztów. Firmy zajmujące się kompleksowym doradztwem w zakresie usług telekomunikacyjnych analizują również obecne potrzeby przedsiębiorstwa, a także kierunek dalszego rozwoju. Wspomniani specjaliści występują też w roli negocjatora oraz „wywalczają” najlepsze warunki współpracy dla reprezentowanej komórki i proponują inne „innowacje”.
Polecane rozwiązania z zakresu innowacyjnej telekomunikacji
Spośród technologii, które cieszą się dużą popularnością w ostatnim czasie, wyróżniają się np. różnorodne „boty” – ich celem jest zastąpienie człowieka w innowacyjnej telekomunikacji. To technologia polegająca na kontakcie z klientem za pomocą interaktywnego oprogramowania: sztuczna inteligencja (AI) rozumie swojego rozmówcę i proponuje dostępne rozwiązania na opisany problem. Rozpoznanie może mieć głosowy przebieg (dzięki napisanym już, możliwym scenariuszom) lub za pomocą analizy „klikanych” klawiszy („jeżeli chcesz „x”, wybierz „1”).
Co ciekawe, opisywane rozwiązanie kolekcjonuje również dane pozyskane w trakcie rozmowy (za zgodą drugiej strony), pozwalające na dalszy rozwój „bota” czy też „IVR” (ang. Interactive Voice Response, czyli nagrana, interaktywna odpowiedź głosowa) i samej firmy. Innowacyjna telekomunikacja obejmuje także outsourcing – zlecanie zewnętrznym podmiotom niektórych czynności związanych z kontaktem z klientem. Jak tłumaczą specjaliści z firmy MOLL TELECOM SERVICE, do podobnych działań należy np. zatrudnienie odrębnego „Help Desku”.
Innowacyjna telekomunikacja – szybciej, lepiej, efektywniej
Skuteczność scharakteryzowanych „botów” wynosi niespełna 100%, co nierzadko przewyższa efekty rozmów z „realnym” pracownikiem. Nagrane komunikaty i zaprogramowane działania są pozbawione emocji, które mogą towarzyszyć człowiekowi, a jednocześnie wykazują się całkowitym zrozumieniem jego natury. Zdecydowaną zaletą wspomnianego wcześniej „Help Desku” jest z kolei natychmiastowy kontakt z działem informatycznym o wyspecjalizowanym podejściu do podobnych problemów.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Wschód Stępniak Sp.k.
21-300 Radzyń Podlaski, Polna 36A
-
Perfekt s.c. Zabezpieczenia Przeciwpożarowe
41-902 Bytom, Chorzowska 12
-
-